فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: اکنون دشمن جنگ اقتصادی با کشورمان را پیش گرفته وبرای مقابله با آن باید لباس رزم اقتصادی برتن کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سرهنگ کریم علی نژاد فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه ارومیه در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و روز خبرنگار گفت: درچندماه اخیر با روی کار آمدن ترامپ ،آمریکا استراتژی جدیدی را برعلیه ملت ایران به کار گرفته است و دوبار تحریم‌ها را تمدید کرده است ودر یک جمله فشار کوتاه مدت مادون جنگ با هدف ایجاد تهدید برای موجودیت نظام را در پیش گرفته است.
سرهنگ علی نژاد افزود: از ابتدای انقلاب آمریکا گزینه‌های مختلفی روی میز گذاشته است، پس از آن که در گزینه‌های نظامی و جنگ روانی و اهداف بلند مدت به نتیجه نرسید اکنون اهداف کوتاه مدت همچون جنگ اقتصادی را پیش گرفته است.
وی افزود: تهدید موجود حمله به موجودیت نظام است و آمریکا به دنبال آن است تا با فشار‌های اقتصادی بین مردم وانقلاب ومسئولان و همچنین بین اقشار مختلف مردم شکاف ایجاد کنند، اما به دلیل انسجام وآگاهی مردم ایران ونیز، چون اجماع جهانی در این مورد وجود ندارد به نتیجه نخواهند رسید.
وی افزود: چنانکه در جنگ ۸ ساله اسلحه بر دست گرفتیم ودشمن را از رسیدن به نتیجه مایوس کردیم اکنون نیز برای مقابله با جنگ اقتصادی باید لباس رزم اقتصادی برتن کنیم.

سرهنگ علی نژاد گفت: قلم خبرنگاران سلاح  آنهاست و همانند اسلحه  رزمندگان اسلام که در دوران دفاع مقدس تهدیدات دشمن را خنثی کرد، قلم نیز در دفاع از نظام وانقلاب اسلامی بسیار تاثیر گذار است

همزمان با دهه ولایت ۱۰۰ برنامه فرهنگی در پایگاه‌های بسیج ومساجد ارومیه اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه ارومیه همچنین از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی برای بزرگداشت دهه ولایت در پایگاههای بسیج و مساجد ارومیه خبر داد وگفت:برگزاری جشن ولایت در محلات مختلف ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از سادات در مسجد اعظم ارومیه، همایش شعر ولایت غدیر در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، همایش زنان، پیشگامان دفاع از حیم ولایت به همت بسیج بانوان از جمله این برنامه هاست که همزمان با دهه مبارک ولایت اجرا می‌شوند.


اجرای ۲۵۳ پروژه بسیج سازندگی در مناطق حاشیه‌ای ومحروم ارومیه

سرهنگ علی نژاد از اجرای ۲۵۳ پروژه بسیج سازندگی در مناطق حاشیه‌ای ومحروم ارومیه همچون احداث خانه عالم، مساجد بین راهی، پل روستایی، احداث غسالخانه و خانه محروم وکمک به احداث حوزه علمیه و اجرای  آبرسانی روستایی با اعتبار ۲ میلیاردو ۶۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا خبرداد.
وی همچنین از اعطای ۳ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۱۴۳ نفر از متقاضیان در این مدت خبرداد وافزود: این تسهیلات برای راه اندازی مزارع پرورش ماکیان، کاشت گیاهان دارویی و محصولات گلخانه‌ای، پرورش زنبور عسل ونیز داربستی نمودن باغات انگور اعطا شده است.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.