بنا به گزارش سی‌ان‌ان وزارت دفاع آمریکا تحقیقاتی را درباره سوء‌استفاده یکی از سخنگویان این وزارتخانه از همکارانش برای انجام امور شخصی آغاز کرده است.

سی ان ان: تحقیقات پنتاگون درباره سوءاستفاده رفتاری یکی از سخنگویان این وزارتخانهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنا به گزارش شبکه خبری سی ان ان، اداره بازرسی کل پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، ممکن است تحقیقاتی را در مورد دانا وایت، سخنگوی وزارت دفاع این کشور بر سر اتهامات مربوط به سوءاستفاده او از همکارانش برای انجام امور شخصی صورت دهد.

شبکه خبری سی ان ان روز گذشته به نقل از منابع ناشناس گزارش داد دانا وایت از کارکنان  وزارت دفاع برای خرید مایحتاج خود یا جمع آوری وسایلش، رزرو وقت آرایشگاه یا تعیین قرار ملاقات‌ها و انجام کارهای مربوط به اسناد مالی خود سوء استفاده کرده است.

دو تن از کارمندان وزارت دفاع آمریکا اعلام کردند پس صحبت با مقامات ارشد درباره رفتار سخنگوی وزارت دفاع آمریکا توانستند انتقال شغلی بگیرند. بنا به این گزارش، چندین شکایت دیگر نیز علیه وایت صورت گرفته است و چندین هفته است بررسی‌های مربوط به آن در جریان است.

دانا وایت از آوریل سال 2017 و به عنوان رئیس روابط عمومی دفتر جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا مشغول به کار است. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تاکنون از اظهارنظر درباره گزارش‌های مربوط به انجام تحقیقات احتمالی درباره او امتناع کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پنتاگون ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار