معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی گفت: اشکان دژاگه به کمیته اخلاق نرفته است و فقط از طریق تماس تلفنی به سئوالات این کمیته جواب داده است.

مرتضی موسوی زنوز معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی درباره احضار اشکان دژاگه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اشکان دژاگه به کمیته اخلاق نرفته است و فقط از طریق تماس تلفنی به سئوالات این کمیته جواب داده است.

او درباره اینکه احضار دژاگه به کمیته اخلاق به علت خالکوبی بوده است، گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که اکثر بازیکنان داخلی و خارجی خالکوبی دارند و اگر این طور باشد باید همه این بازیکنان به کمیته اخلاق احضار شوند. من اطلاعی از موضوع احضار دژاگه به کمیته اخلاق ندارم اما دعوت از او به علت خالکوبی نبوده است.

زنوز درباره ناراحتی توشاک از غیبت دژاگه در تمرینات تیم تراکتورسازی بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و او با اجازه سرمربی تیم در تمرینات حاضر نشد و همراه با سرپرست تیم راهی تهران شد تا کارهای اداری اش را انجام بدهد.

معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: من چند روزی است که در سمت معاونت فرهنگی باشگاه تراکتورسازی مشغول به کار شدم و برنامه های فرهنگی کوتاه مدت و بلند مدت برای تیم در نظر گرفتند که در زمان مقرر این برنامه ها را اجرایی می کنیم.


بیشتر بخوانید: 

کارت بازی اشکان دژاگه صادر شد

درودگر: مبلغ قرارداد دژاگه و شجاعی معقول است/ درباره جذب رضاییان به زودی اطلاع رسانی می‌کنیم


انتهای پیام/ 

احضار اشکان دژاگه به کمیته اخلاق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار