سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مهاجم اسکاتلندی را طبق نظر توشاک به خدمت می گیریم وبا جذب این بازیکن خارجی سهمیه خارجی هایمان تکمیل می شود

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت جذب بازیکن اسکاتلندی اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود  که  لی اروین مهاجم اسکاتلندی شب گذشته به تبریز بیاید تا بعد از توافق نهایی با این بازیکن قرارداد ببندیم.

او درباره اینکه  تراکتورسازی نیاز به مدافع دارد، بیان کرد: به هر حال نظر کادرفنی بوده است که مهاجم اسکاتلندی را به خدمت بگیریم وبا جذب این بازیکن خارجی سهمیه خارجی هایمان تکمیل می شود و فقط می توانیم یک بازیکن داخلی بگیریم که در صورت صلاحدید توشاک یک مدافع می گیریم.

آذرنیا درباره وضعیت جذب ممشلی  مدافع تیم نساجی مازندران بیان کرد: این موضوع را از رسانه ها شنیدم و درباره جذب این بازیکن اطلاعی ندارم.

توشاک درخواستی برای تغییرات در لیست بازیکنان را نداده است 

آذرنیا درباره تغییر و تحولات در لیست نفرات تیم تراکتورسازی تصریح کرد: این موضوع در حد حرف و گمانه زنی رسانه هاست و توشاک هنوز درخواست تغییرات در لیست بازیکنان نداده است تا اقداماتی در این باره صورت بگیرد. طبق قانون تا 15 شهریور ماه فرصت جابه جایی بازیکنان را داریم و اگر کارد فنی صلاح بداند این کار را انجام می دهیم.

تغییر و تحولات مدیریتی به صلاح باشگاه تراکتورسازی بود 

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره تغییر و تحولات در مدیریت این باشگاه گفت: به هر حال صلاح این بود که تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه صورت بگیرد و اسدی جایگزین درودگر در سمت مدیرعاملی شد. درودگر در این مدت کوتاه زحمات زیادی برای باشگاه تراکتورسازی کشید و قرار است در سمت مشاور مالک یاشگاه در سمت مدیریت اقتصادی فعالیت کند.

امیدوارم اسدی سرمنشا خدمات ارزنده در تراکتورسازی باشد 

او درباره انتخاب اسدی به عنوان مدیرعامل جدید تراکتورسازی اظهار کرد: اسدی دبیرفدراسیون فوتبال بوده است و از مدیران کارآمد فوتبال به شمار می آید. به هر حال اعضای هیئت مدیره صلاح دانستند که اسدی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند و امیدوارم سرمنشا خدمات ارزنده در باشگاه تراکتورسازی باشد.

آذرنیا درباره اینکه تراکتورسازی با وجود جذب بازیکنان مطرح در نتیجه گیری موفق نیست، گفت: تیم ما نسبت به سایر تیم ها خیلی دیر جمع و جور شد و برخی از بازیکنانمان از جمله دژاگه و شجاعی در هفته سوم به ترکیب تیم اضافه شدند بنابراین تا به وحدت تیمی برسیم زمان نیاز لازم داریم. بازیکنان نسبت به یکدیگر شناخت کافی ندارند و اگر هماهنگی میان آنها صورت بگیرد به طور حتم تیم ما آینده روشنی در لیگ برتر خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: 

درودگر: استعفايم از سوى مالك باشگاه تراكتورسازى پذيرفته شد

درودگر: مهاجم خارجی جدید تراکتور فردا معرفی می شود/ منتظر تصمیم کمیته تعیین وضعیت درباره ترابی هستیم


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار