دورهمی اهالی رسانه در بیرجند برگزار شد

دورهمی ۵ ساعته اهالی رسانه خراسان جنوبی با حضور خبرنگاران و خانواده های آن ها در مجتمع تفریحی ساجد بیرجند برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جشن روز خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،مدیران مسئول مطبوعات،اهالی رسانه و خانواده های آن ها شامگاه (۲۲ مرداد) در مجتمع تفریحی ساجد بیرجند برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزشی «دارت، تنیس روی میز، گلف و فوتبال دستی»، نقاشی کودکان، اجرای موسیقی سنتی و مقامی و برگزاری مسابقه «انتخاب بهترین تیتر» از جمله برنامه های جنبی این جشن خانوادگی بود.

همچنین در این جشن که با حضور مسئولان و به همت خانه مطبوعات خراسان جنوبی برگزار شد، ۳۰ هدیه ۵ میلیون ریالی بین اهالی رسانه قرعه کشی شد.

بر اساس این گزارش،امسال خانه مطبوعات گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را در یک هفته متوالی برگزار کرد،بازدید از رسانه های مختلف، دیدار با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری جشن گرامیداشت ۱۷ مرداد با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار مدیران رسانه با دادستان بیرجند و برگزاری جشن خانوادگی اهالی رسانه از جمله این برنامه ها بوده است.

انتهای پیام/غ

برگزاری دورهمی اهالی رسانه در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.