معاون میراث فرهنگی استان گفت:هنرمندان صنایع دستی خراسان‌جنوبی در راستای شب فرهنگی خراسان‌ جنوبی در برج میلاد هنرنمایی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛عباس زاده معاون صنایع دستی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت:هنرمندان صنایع دستی خراسان‌جنوبی در راستای شب فرهنگی خراسان‌جنوبی در برج میلاد هنرنمایی می‌کنند.

وی افزود:در راستای برگزاری شب فرهنگی خراسان‌جنوبی در برج میلاد دو نفر از هنرمندان صنایع دستی استان نیز هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.

عباس زاده گفت:این اتفاق در دو تاریخ بیست و چهارم مردادماه و نوزدهم شهریور ماه صورت می‌گیرد که گام مهمی در راستای معرفی فرهنگ خراسان جنوبی است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی افزود:بیست و چهارم مردادماه مریم اسماعیلی بانوی هنرمند در رشته سنتی پخل بافی و منصور خراشادیزاده که در رشته نساجی سنتی استان فعال هستند، هنرنمایی خواهند کرد و این بخش از میراث دیار خاوران را معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد:البته در شب فرهنگی خراسان جنوبی علاوه بر بحث معرفی صنایع دستی خراسان‌جنوبی برنامه‌های دیگری چون معرفی آداب و رسوم مردم این منطقه نیز صورت می‌گیرد.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت:همچنین هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه سراسری صنایع دستی که در تهران برگزار می شود نیز شرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد:نمایشگاه سراسری صنایع دستی روزهای سوم تا نهم شهریور ماه برگزار می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

هنرنمایی هنرمندان صنایع دستی خراسان‌جنوبی در برج میلاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.