معاون صنایع دستی استان همدان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی از ۳۰ مردادماه تا ۳ شهریورماه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علیرضا قاسمی ،معاون صنایع‌دستی استان همدان گفت: با استفاده از فرصت انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در کنار دیگر رویدادهای همدان 2018 تلاش بر این بود که نمایشگاه شهرهای جهانی صنایع‌دستی نیز در استان برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه در کنار رویداد همدان 2018  راعرضه و معرفی صنایع‌دستی عنوان کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه  نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی از ۳۰ مرداد ماه تا ۳ شهریورماه در همدان برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه شهرهای جهانی صنایع‌دستی حضور دارند.

علیرضا قاسمی به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی ACD در همدان  اشاره کرد واظهار داشت: این نمایشگاه از روز 30 مردادماه تا روز 3 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی همدان دایر است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی با حضور شرکت کنندگان از 31 استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه متشکل از 160 غرفه است.

قاسمی بیان کرد: با استفاده از فرصت انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در کنار دیگر رویدادهای همدان 2018 تلاش بر این بود که نمایشگاه شهرهای جهانی صنایع‌دستی نیز در استان برگزار شود.


انتهای پیام/ج

 

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار