مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد از شناسایی ۲۸۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآباد خبر داد.

شناسایی ۲۸۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛‌حیدر ترابی ، مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد با اشاره به شناسایی و وجود ۲۸۹ حلقه چاه غیرمجاز در اسدآباد گفت: تا کنون از این تعداد حلقه چاه ۲۱۰ حلقه با حکم قضایی مسدود شده که ۵ مورد از این موارد مربوط به سالجاری بوده است.

ترابی ادامه داد: ۴۵ حلقه چاه فاقد پروانه در اسدآباد وجود دارد که ۱۲ حلقه از این چاه‌ها در حد ۲۵ مترمکعب برای بهره‌برداری صنعتی در حال صدور مجوز هستند.

وی همچنین با بیان اینکه امسال هیچ موردی از کشت دوم کشاورزی گزارش نشده است، اظهار داشت: با موارد کشت دوم در شهرستان اسدآباد با توجه به وضعیت ممنوعه بحرانی بودن دشت اسدآباد برخورد قانونی خواهد شد.

ترابی با اشاره به اینکه بیشتر روستاهای شهرستان دارای چاه دستی خانگی هستند، خاطرنشان کرد: این نوع از چاه‌ها نیاز به مجوز نداشته و نمی‌توان با آن برخورد قانونی داشت چرا که این موارد برای مصارف آب شرب و دام و احشام به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از ۱۳۰۰ انشعاب آب کشاورزی شهرستان ۴۲۰ انشعاب مجهز به کنتور هوشمند آب و برق شده‌اند، گفت: ۸۹۱ کنتور فهام در شهرستان اسدآباد نصب شده که ۴۰۱ مورد کشاورزی و مابقی غیرکشاورزی هستند.

انتهای پیام/ج



 ۲۸۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآباد شناسایی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.