فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف انبار احتکار ۹۲ تن برنج، عدس و خرما در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار چندین تن موادغذایی در یکی از محلات شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر موفق شدند، ۸۰ تن برنج را به همراه ۱۲ تن عدس و ۲۷۰ بسته خرما احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: پس از پلمب محل نگهداری کالا‌های احتکار شده فرد مورد نظر نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نصیری با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ

کشف موادغذایی قاچاق در نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
خدا خودش به همه ی رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
خوب چیکار کنه پولش داره بی ارزش میشه سکه بخره مفسد فی الارض میشه دلار بخر خیانتکار میشه تبدیل به کالا کنه محتکر میشه صبر کنه تا پولش ارزش کاغذ پاره پیدا کنه . باید به این بازار نظم داده شه اگر سود بانکی را پایین نمیاورد این اتفاق نمیافتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
واقعا برای این محتکران متاسفم که به فکر مردم نیستن و باعث گرونی های بیشتر میشوند