مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: باید به‌صورت مدرسه محوری عمل کرد به این‌گونه که مدیران مدارس به‌عنوان اصلی‌ترین افراد تأثیرگذار در مدیریت باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش‌وپرورش شاهرود گفت: باید به‌صورت مدرسه محوری عمل کرد به این‌گونه که مدیران مدارس به‌عنوان اصلی‌ترین افراد تأثیرگذار در مدیریت باشند.

وی افزود: طبق گفته وزیر ساختار از وزارت خانه تا مدرسه اشتباه است و اول باید مدرسه در اولویت باشد با توجه به اینکه نزدیک‌ترین فرد به دانش‌آموز معلمان و مدیران هستند لذا این افراد باید بیشترین تأثیرگذاری را در تصمیم‌گیری‌ها ایفا کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان تصریح کرد: آنچه تا به امروز تأسیس‌شده است باید مورد بازبینی قرار گیرد تا باکیفی‌سازی، اعتمادسازی را در جامعه افزون کنیم و خانواده‌ها مشارکت بیشتری داشته باشند.

محمد دستورانی گفت: دانش آموزان اگر غرق در فضای مجازی شوند از فعالیت در محیط‌های واقعی یادگیری و تجربه کردن و نشاط سالم محروم خواهند ماند و قطعاً ما نسل بالنده و خلاقی که زایش فکری نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: شاهرود با برخورداری از ۳۰ هزار دانش‌آموز و ۶۰ هزار والدین آن‌ها و در اختیار داشتن دو هزار معلم، بالغ‌بر دو هزار پیشکسوت و ۲۰۰ واحد آموزشی باید بتواند با برنامه‌ریزی درست چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه دارد و از این ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی به نحو احسن استفاده کند.

در این مراسم از زحمات و خدمات حمید باباخانی تقدیر و سید محمد موسوی به‌عنوان مدیر جدید آموزش‌وپرورش شاهرود معارفه شد.

انتهای پیام / ق

فاصله مسئولان وزارت‌ آموزش‌وپرورش با مدیران شهرستانی زیاد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.