رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات و نوسازی تجهیزات ورزشی در گرمسار تخصیص خواهد یافت که امیدواریم به‌زودی این امر محقق شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات و نوسازی تجهیزات ورزشی در گرمسار تخصیص خواهد یافت که امیدواریم به‌زودی این امر محقق شود.

وی افزود: فاز دوم استادیوم ورزشی پنج‌هزارنفری گرمسار نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار است تا بتوانیم در سه ماه آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار تصریح کرد: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات استخر سرپوشیده رُز تخصیص‌یافته است که این پروژه در کنار راه‌اندازی سالن اختصاصی تیراندازی در گرمسار دو طرح مهم ورزشی این شهرستان محسوب می‌شوند.

ابوذر چنگیزی گفت: ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تعویض کف‌پوش‌های این سالن تصویب و در حال حاضر کف‌پوش‌های موردنیاز آن خریداری‌شده است که با تخصیص اعتبارات، می‌توانیم برای نصب کف‌پوش‌ها وارد مرحله عقد قرارداد با پیمانکار شویم.

وی اظهار داشت: طی یک سال گذشته رتبه‌های قهرمانی و مسابقات کشوری و بین‌المللی خوبی در این حوزه کسب‌شده که این امر ضرورت حمایت از ورزشکاران به‌خصوص بانوان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام / ق

بهره‌برداری از ورزشگاه گرمسار نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار