سخنگوی باشگاه فوتبال ساحلی شهرداری سمنان از تعلیق محرومیت دو بازیکن این تیم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید آرش رئوفی سخنگوی باشگاه فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت : حکم میلاد عرب پور و عبدالله کاشانی بازیکنان تیم شهرداری که هر یک از سه بازی محروم و 500 هزارتومان جریمه نقدی شده بودند ، با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ، تعلیق شد و این دو بازیکن از چهارشنبه 17 مرداد می توانستند ، تیم شهرداری سمنان را در بازی های لیگ همراهی کنند.

وی افزود: حکم محمدعلی صادقی ، علیرضا جوادی پور و سید علی زرگر ، بازیکنان و مربی تیم شهرداری و جریمه نقدی 10 میلیون تومانی باشگاه همچنان باقی است .

بیست و یکم تیر ماه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ، تیم شهرداری سمنان از مهمان خود ایفا اردکان یزد ، در حالیکه سه بر یک پیش افتاده بود ، در دقایق پایانی چهار بر سه شکست خورد.
بازیکنان تیم شهرداری در پایان بازی به داوری اعتراض داشتند که منجر به درگیری فیزیکی شد.

سخنگوی باشگاه فوتبال ساحلی همچنین انتشار استعفای مرتضی دهرویه سرمربی جدید تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در فضای مجازی را تایید کرد و گفت: پس از دومین باخت این تیم با سرمربی گری مرتضی دهرویه ، سرمربی دانوشته ای حاکی از استعفای خود را در فضای مجازی منتشر کرده ولی هنوز نامه کتبی که قابل استناد و پیگیری باشد به دست باشگاه نرشیده است.

مرتضی دهرویه از هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ فوتبال ساحلی سرمربی گری تیم شهرداری سمنان را بر عهده گرفت و هر دو بازی انجام شده در این دور را باخت.

انتهای پیام / گ

سخنگوی باشگاه فوتبال ساحلی شهرداری سمنان از تعلیق محرومیت دو بازیکن این تیم خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار