مدیرعامل قشقایی گفت: از آنجا که به استان فارس و شیراز علاقمند بودم، اقدام به خرید امتیاز برق کردم.

از سر علاقمندی به استان، امتیاز برق جدید را خریداری کردم

نجف پور مدیرعامل تیم قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه از آنجا که به استان فارس و شیراز علاقمند بودم و دوست نداشتم امتیاز برق از استان فارس خارج شود بنابراین اقدام به خرید امتیاز برق کردم، گفت: تیم قشقایی شیراز که امسال با خرید امتیاز برق جدید مجوز حضور در مسابقات دسته یک را بدست آورده ، حال با مشکل بدهی باشگاه برق به سازمان لیگ مواجه شده است.

مدیر عامل قشقایی در خصوص مشکلات مالی باشگاه برق و بدهی هایی که در حال حاضر حرف و حدیث هایی بسیاری را در پی داشته بیان کرد : باشگاه قشقایی تنها بخشی از بدهی هایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده را پرداخت می کند و در قبال سایر بدهی های تیم برق مسئولیتی نخواهد داشت.

نجف پور در پاسخ به سوالی در خصوص اعلام مبلغ پرداخت شده برای خرید امتیاز برق جدید گفت: مبلغ خرید امتیاز تیم برق کارشناسی شد و ما آن را پرداخت کردیم اما لزوما نمی بینیم که آن را در اختیار رسانه ها قرار دهیم.

مشکلات واگذاری امتیاز برق جدید فارس به تیم قشقایی تا پیش از شروع دیدار هفته نخست این تیم مقابل مس رفسنجان ادامه داشت و کارت بازی بازیکنان تیم قشقایی و نام این تیم در آخرین لحظات مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفت.

پس از واگذاری امتیاز برق جدید فارس به قشقایی ، نجف پور مدیر عامل این تیم محمدعلی تابع بردبار مدیر باشگاه برق جدید را به عنوان قائم مقام خود انتخاب کرد اما در حال حاضر تابع بردبار دیگر با این باشگاه همکاری نمی کند.

قشقایی شیراز فصل گذشته در لیگ دسته ۲ حضور داشت و در روزهای پایانی از سقوط به دسته پایین تر رهایی یافت.

نماینده فارس در جذب مربی نیز برای حضور در لیگ دسته یک ناکام بود و در حالی که با داود مهابادی و اصغر اکبری برای هدایت این تیم به توافق دست یافته بود اما این مربیان راهی شهرداری ماهشهر و مس رفسنجان شدند و در نهایت مهرداد شکاری در فاصله ۲ هفته مانده تا شروع لیگ دسته یک ، هدایت قشقایی شیراز را بر عهده گرفت.

باید دید تیم قشقایی با مشکلات فراوانی که پیش روی خود می بیند، می تواند در کوران لیگ پرفشار دسته یک موفق ظاهر شود یا راه تیم هایی مانند کارا ، بهمن و برق شیراز را می رود، که دیگر نامی از آن ها در سطح اول فوتبال کشور نیست .

انتهای پیام/ن

صحبت های مدیرعامل قشقایی در خصوص امتیاز برق جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار