معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پتانسیل‌های ویژه این شهر در زمینه‌های فرهنگی و هنری، این شهر را یکی از سرآمدان کشور دانست.

شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بیست و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: یکی از مصادیق شهره بودن شهر تبریز، پتانسیل ویژه آن در زمینه فرهنگ و هنر است، تبریز اولین پایتخت تشیع در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: این شهر مفسران بزرگ همچون علامه طباطبایی دارد، علمایی همچون علامه امینی و جعفری از این شهر هستند، از سویی بسیاری از شعرای بزرگ و هنرمندان والای کشور زاده این شهر می‌باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تبریز به عنوان پایتخت فرش دستباف محسوب می‌شود، گفت: همچنین تبریز رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ را در این سال میلادی در کارنامه خود دارد که برنامه‌های متنوعی طی این رویداد در این شهر برگزار شده است.

وی ادامه داد: مردم شهر تبریز با میزبانی از رویداد تبریز ۲۰۱۸ آماده میزبانی از تمامی مهمانان داخلی و خارجی هستند و مهمان دوستی این مردم نییز شهره همگان است.

برگزاری بیست و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای



غلامرضا کیانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: این جشنواره با محوریت قرآن و عترت در تبریز برگزار می‌شود که امیدواریم در محیطی دلگرم و صمیمی میزبان این دانشجویان بوده باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی ادامه داد: تلاش ما این بوده است که حداقل‌ها را برای شرکت کنندگان فراهم کرده باشیم و امیدواریم میزبان خوبی برای این دانشجویان بوده باشیم.

کیانی همچنین به ظرفیت بالای این دانشگاه اشاره کرده و گفت: دانشجویان این دانشگاه علاوه بر اینکه در زمینه‌های فنی دارای مهارت بسیار بالایی هستند و می‌توانند پس از فارغ التحصیلی، کارآفرین باشند، در زمینه فرهنگی و هنری نیز سرآمد بوده و این جشنواره فرهنگی و هنری نیز با کیفیت بسیار بالایی در میان این دانشجویان برگزار شد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.