رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت:تأمین درآمد پایدار برای شهرداری از اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری بیرجند است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛تقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از افزایش ۴۲ درصدی بودجه شهرداری بیرجند در سال جاری خبر داد.

وی افزود:مسئولیت بزرگی به ما محول شده بنابراین با آنچه در توان داریم و با استفاده از تجارب دیگران تلاش می کنیم تا پس از اتمام دوره، حس رضایت مندی وجود داشته باشد.

تقی زاده تأمین درآمد پایدار برای شهرداری را از اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری بیرجند عنوان کرد و اظهار داشت:بودجه شهرداری بیرجند نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته و امسال بالغ بر ۴۲ درصد افزایش بودجه داشته ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه افزایش بودجه صرفاً ناشی از افزایش عوارض نیست،ادامه داد:تعمق برای افزایش درآمد شهرداری صورت گرفته و تلاش داریم با صرفه جویی ، پیگیری مطالبات شهرداری و محقق نمودن بودجه عمرانی به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به تلاش برای احقاق ۴۰ درصد بودجه عمرانی در سال جاری گفت:طی سالهای اخیر کمتر مشاهده می شود که بتوان در بخش عمرانی این میزان را هزینه کرد.

تقی زاده از حضور اعضای شورای اسلامی شهر در مساجد و جلسات مردمی یاد کرد و افزود:آنچه در جلسات مختلف مطرح شده انجام شده و وعده ای که قابلیت تحقق نداشته باشد از طرف اعضای شورا به شهروندان داده نشده است.

وی گفت:از باب ایجاد خوشحالی آنی، قول بدون عمل نداده ایم.

انتهای پیام/غ

افزایش 42 درصدی بودجه شهرداری بیرجند

برچسب ها: شهرداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.