جانشین رئیس خدمات مشترکین و درآمد آبفای خراسان جنوبی از نیازمندی استان به هزار و ۲۰۰ انشعاب آب و فاضلاب خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛خیردوست جانشین رئیس خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه کمیته پدافند غیرعامل و قرارگاه زیستی شهرستان بیرجند از نیازمندی استان به هزار و 200 انشعاب آب و فاضلاب خبر داد.

وی افزود:برای تأسیسات تشکیل شبکه های آب و فاضلاب باید سازمان ها با ما همکاری لازم را انجام دهند.

خیردوست با اشاره به اینکه به 150 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در سطح استان نیازمندیم،گفت:بازدید های مختلفی از تأسیسات تازه ساخت آب و فاضلاب استان در شهرستان سربیشه و بیرجند صورت گرفته است.

میر کارشناس پشتیبانی فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند نیز گفت:اقدامات زیادی در رابطه با پدافند غیر عامل در سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

وی برگزاری کلاس های آموزشی با همکاری اتاق اصناف،تبلیغ و سخنرانی در سطح مساجد روستاها و شهرستان ها نسبت به جایگاه پدافند غیرعامل و  نکوداشت پدافند غیرعامل توسط روحانیون را از جمله این اقدامات عنوان کرد. 

میر افزود:ایستگاه های صلواتی که در ماه محرم برگزار خواهد شد ملزم به رعایت مسئله بیوتیسم و حفاظت از محیط و زیستگاه هستند.

دهقانی مسئول عملیات بسیج سپاه بیرجند نیز گفت:مشارکت با پدافند غیر عامل ابتدا از بسیج آغاز شد و سپس به سازمان های دیگر ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته ی گذشته به تعداد 100 نفر آموزش های لازم در بحث پدافند غیرعامل ارائه شده است،افزود:در ایجاد پناهگاه ها در سطح استان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حسینی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند نیز گفت:از ابتدای سال 3 مانور در زمینه تخلیه اضطراری ساختمان های مرتفع صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بحث پدافند غیرعامل اقداماتی چون شناسایی مناطق حادثه خیز صورت گرفته است،افزود:برنامه ریزی هایی برای مناطق حادثه خیز چون بانک صادرات واقع در خیابان مدرس صورت گرفته است تا در هنگام حادثه کمترین خسارت جانی و مالی صورت بگیرد.

حسینی اظهار کرد:در ماه گذشته 17 مورد حادثه در آسانسور به دلیل قطعی برق صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ

آموزش پدافند غیرعامل به 100 نفر طی هفته گذشته 

 

برچسب ها: سپاه ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.