نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بافق در زمینه کشاورزی، صنعت و معدن ظرفیت‌هایی را داراست که باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد و در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی شهرستان‌های استان یزد ظرفیت‌هایی دارند که باید شناسایی و برای آنان برنامه ریزی کرد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در حاشیه نشست با اصحاب رسانه بافق مبنی بر جایگاه شهرستان بافق واقدامات انجام گرفته برای توسعه و پیشبرد هر چه بیشتر این شهرستان افزود: شهرستان بافق در زمینه کشاورزی، صنعت و معدن ظرفیت‌هایی را داراست که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ملاک اصلی، برنامه ریزی برای شناخت ظرفیت‌های داخلی و الویت بندی آنان برای توسعه و پیشبرد اهداف شهر است گفت: این امر با همکاری فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهردار و دیگر مسئولان شهر انجام گرفته و با هماهنگی یکدیگر پیگیری می‌شود.

صباغیان به اولویت‌های مهم این شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد :از جمله الویت‌های این شهرستان جاده بافق به یزد، احداث کارخانه فولاد، راه اندازی گندله سه چاهون، حضور پزشکان متخصص در بیمارستان ولیعصر (عج) و پلی کلینیک تامین اجتماعی و مسائل فرهنگی است.

وی به بیان جلسات و پیگیری‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف پرداخت و بیان داشت: در نشست کارگروه توسعه شهرستان، الویت‌های شهر در بحث راه، بهداشت و درمان، سرمایه گزاری‌های جوار ریلی و دیگر موضوعات مورد پیگیری قرار گرفت.

صباغیان با اشاره به نشست با مسئولان بهزیستی و بیان مشکلات آنان از جمله بحث بهداشت و درمان و آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی مشکلاتی، چون طلاق، خشونت، سرقت و بیماری‌های روانی از سوی دستگاه‌ها گزارش داده شد که بصورت کتبی برای نمایندگان ارسال می‌شود.

نشست با کارگران و نماینده‌های آنان در جهت رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان در مسائل مربوطه و نشست با مدیر کل را آهن استان یزد دیگر مواردی بود که نماینده مجلس شورای اسلامی در راستا پیگیری موضوعات مطرح شده به آن اشاره کرد.

گفتنی است:تجلیل از اصحاب رسانه بافق از دیگر برنامه‌های صباغیان در این شهرستان بود.

انتهای پیام/ی

شناسایی و استفاده از ظرفیت های داخلی شهرستان بافق

برچسب ها: کارگران ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار