کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از اجرای طرح نشاط معنوی در 34 بقعه در استان خبر داد.

34 بقعه همدان میزبان طرح نشاط معنویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر مهدوی، کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان به  برگزاری برنامه‌های فرهنگی طی ایام تابستان ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی از 16 تیرماه تا 31 مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقریباً 3 هزار و 500 دانش‌آموز در طرح «نشاط معنوی» شرکت‌کرده‌اند ، گفت:‌ 34 بقعه در هشت شهرستان مجری طرح بوده‌اند.

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه طرح نشاط معنوی به مدت 7 هفته برگزار می‌شود، گفت: کودکان و نوجوانان از رده سنی 7 تا 18 سال در این طرح شرکت کردند.

مهدوی با اشاره به اینکه از ظرفیت مربیان، مبلغان اعزامی از قم، مبلغان بومی، دانشجویان علوم قرآنی و خواهران طلبه استفاده کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: 60 نفر در این طرح ما را یاری کرده‌اند.

مهدوی با بیان اینکه آموزش قرائت، ترتیل، روان‌خوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم، افزود:کلاس‌هایی در راستای تصحیح قرائت نماز برای مخاطبینی که در سن تکلیف بوده‌اند، برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح «نشاط معنوی» برنامه‌های مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت اخلاقی و احکام به صورت هفتگی برای والدین و دانش‌آموزان برگزار شد، گفت: کلاس‌های اردویی، تفریحی و فرهنگی در طول طرح در بقاع شاخص استان برگزار شده است.

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: در روز اختتامیه طرح از مربیان و دانش‌آموزان برتر تجلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

شرکت 3 هزار و 500 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.