مدیر آموزش و پرورزش ملایرازاعزام 34 دانش‌آموز ملایری در قالب بنیاد علوی به اردوی آموزشی در این شهرستان خبر داد.

اعزام 34 دانش‌آموز ملایری به اردوی آموزشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سلگی،مدیر آموزش و پرورزش ملایربیان کرد:هر ساله بنیاد علوی اردوهایی برای دانش‌آموزان بی‌ بضاعت با هدف آموزش و تفریح در اردوگاه لواسان تهران برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این اردوی یک هفته‌ای کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های تفریحی از طرف بنیاد برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: دانش‌آموزانی از شهر ملایر، نهاوند و مناطق سامن و جوکار در اردو حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه دانش‌آموز دبیرستان سیفیه ملایر رتبه اول کشور را به دست آورد، گفت: محمدحسین میرزایی، دانش‌آموز دبیرستان سیفیه ملایر موفق شد در مسابقات کشوری که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، رتبه اول مسابقات انشاء نماز را کسب کند.

سلگی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموز چندین سال است که در این رشته رتبه‌های اول شهرستان و استان را کسب کرده است که امسال نیز موفق شد با تلاش، کوشش و راهنمایی مربیان رتبه اول کشوری را به دست آورد.

وی همچنین به دعوت از بدمینتون ‌باز دانش‌آموز ملایری به اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: محمد سرمیلی، بدمینتون‌باز دانش‌آموز ملایری به اردوی تیم ملی نوجوانان بدمینتون دعوت شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایربا بیان اینکه سرمیلی مقام سوم انفرادی کشوری، مقام دوم تیمی و اول استعدادیابی غرب کشور را در کارنامه خود دارد، افزود: برگزاری این اردو برای انتخاب بازیکنان تیم ملی برای شرکت در مسابقات غرب آسیاست.

انتهای پیام/ب

34 دانش‌آموز ملایری به اردوی آموزشی اعزام شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.