دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در مراسم تجلیلی از خبرنگاران در بیمارستان طالقانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در استان کرمانشاه سه مرکز هسته‌ای وجود دارد که از این تعداد دو مرکز دولتی و یک مرکز خصوصی در استان کرمانشاه اقدامات پزشکی هسته‌ای انجام می‌دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:به زودی شاهد عمل جراحی کاشت حلزون شنوایی در استان خواهیم بود وبخش پیوند قلب هم در استان به زودی راه اندازی می‌شود.
محمود رضا مرادی تعداد پزشکان نسبت به تعداد بیماران در استان کم است و بیماران نیاز به ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص ندارد بدون هیچ مانعی به این گروه دسترسی ندارند و این موضوع باعث شلوغی بیشتر مطب شده است.
وی گفت:در شهرستان سنقر و کلیایی ۱۹ متخصص و اسلام آباد غرب ۳۰ متخصص حضوردارد و در شهرستان سنقر کلیایی تعداد جراحان عمومی دو نفر است
مرادی گفت:دانشگاه علوم پزشکی خدمات به مردم ارائه می‌دهد، اما بابت این خدمات پول نقد دریافت نمی‌کنند و این موضوع موجب شده است در بسیاری از جهات دچار مشکل شویم وی با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان‌های استان قدیمی و فرسوده است، گفت: اگر بیمه‌ها به موقع بدهی‌های خود را به ما پرداخت کنند می‌توانیم به نوسازی و بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی بیشتر رسیدگی کنیم.
در این مراسم با اهدای لوح و هدایا از تلاش و زحمات خبرنگاران استان قدردانی شد.
 
انتهای پیام/پ
 

تجلیل از خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.