اعضای باند 3 نفره ای که اقدام به سرقت 237 رأس دام کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي پوركاوه"فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان كاشان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام هویت اعضای یک باند 3 نفره ای که در این سرقت ها دست داشتند را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان  اضافه کرد: متهمان هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند با اعتراف به بزه ارتکابی به سرقت 237 رأس دام اقرار كردند.

سرهنگ پورکاوه در پايان به دامداران توصيه كرد: در محل نگهداري احشام و طيور از موانع فيزيكي از جمله سيم خاردار و دوربين مداربسته استفاده و از افشاي اطلاعات محل دامداري و مرغداري به افراد غير، خودداري كنند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارقان احشام در کاشان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.