دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : کشفیات موادمخدر در استان 30 درصد افزایش داشته و 900 کیلوگرم مواد از ابتدای امسال در استان کشف شده است .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از افزایش 30 درصدی کشفیات تا برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: 900 کیلوگرم از انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری در استان کشف شده است.

شمشیری با اشاره به متلاشی شدن 11 باند موادمخدر در مدت مذکور در این استان، اضافه کرد: 320 مرحله پاکسازی نقاط آلوده انجام شده که در مجموعه 3 هزار و 150 نفر عوامل توزیع‌کننده و معتادان متجاهر دستگیری شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرکز ماده 16 استان، 500 فرد معتاد پذیرش شده که در حال گذراندن مراحل درمان هستند.

این مسؤول در توضیح فعالیت مرکز ماده 16 استان، اضافه کرد: این مرکز با پذیرش معتادهای بی‌خانمان و متهاجر به نگهداری در راستای درمان و بهبود آن‌ها اقداماتی را انجام می‌دهند و در صورت جوابدهی با اشتغالزایی و فراهم آوردن موقعیت‌های شغلی آسان برای بهبودیافتگان از اعتیاد، شرایط را برای برگشت آن‌ها به سوی این بلای خانمان‌سوز به حداقل می‌رسانند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه با کمبود جا و مکان مواجه بودیم ابتدای سال استانداری مبلغ 800 میلیون تومان برای این موضوع اختصاص دادند که توسط بهزیستی مراحل ساخت و توسعه این مرکز دردست اقدام است که با تکمیل این بنا، از لحاظ کمبود مکان دیگر دغدغه‌ای نداریم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

متلاشی شدن 11 باند موادمخدر در کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.