فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از انهدام باند سارقان کولرگازی از مدارس و دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای خبر داد.

انهدام باند سارقان کولر گازی در قصرقندسرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی گزارش ۲ فقره سرقت از مدارس سطح شهر قصرقند و سرقت چهار دستگاه کولر گازی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت‌ها و آثار بجامانده تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "قصرقند" تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص جابجایی یک دستگاه کولور گازی توسط ۲ جوان سابقه دار با یک دستگاه موتورسیکلت به یکی از روستا‌های حاشیه شهر دست یافتند.

سرهنگ نوری گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با بدست آمدن این اطلاعات بلافاصله با هماهنگی قضائی وارد عمل شدند و با محاصره مخفیگاه، ۲ متهم و دیگر همدست آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

متهمان که ۲۶ و ۳۲ ساله اند در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت چهار دستگاه کولرگازی از ۲ مدرسه و فروش آن‌ها به ۲ مالخر اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات افراد مالخر نیز دستگیر و اموال مسروقه با صورتجلسه به نماینده آموزش و پرورش شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در نیکشهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار