شهردار آران و بيدگل با اشاره اینکه این شهرداری ازلحاظ فناوری اطلاعات در وضعیت مطلوبی نیست گفت: هر شهروند آران و بیدگل روزانه 35 تن زباله تولید می‌کند و شهرداری هرماه 100 میلیون تومان براي جمع‌آوری آن هزينه می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دكتر رضا رمضانی در نخستين نشست خبري مشترك با شهردار ناحیه 2 (بیدگل) در محل سالن اجلاس شهرداري ناحيه دو شهرداری گفت: شهروندان آران و بيدگلی ماهيانه یک هزار تن زباله توليد می‌کنند.

وی کارآمدی کردن شهرداری را اولین دغدغه خود در مدیریت شهری دانست و گفت: دیدگاه وی در بحث توسعه آران و بیدگل ایجاد ساختار منسجم مدیریت شهری تا رسیدن به استانداردهای قابل‌قبول شهری است.

به گفته وی، در خصوص نواحی نیز وی با دادن اختیارات به شهرداران نواحی بر اساس شرایط کمک کرده است تا آن‌ها از قدرت اجرایی لازم در امور و خدمت به شهروندان برخوردار شوند.

شهردار آران و بيدگل، رقابت بين نواحي شهرداري آران و بيدگل را رقابتي روبه‌جلو دانست و گفت: نواحي شهرداري آران و بيدگل براي پيشرفت و توسعه خود حركت ساكن و ايستا ندارند و هركدام از نواحي از نواحي ديگر عقب بماند بايد با تلاش مضاعف خود را برساند.

رمضانی تصریح کرد: هريك نواحي شهرداري آران در هر پارامتري ضعيف باشد ضمن تلاش مضاعفي كه انجام خواهد داد بايد به او كمك كرد تا خودش را به سطح ناحيه ديگر برساند.

پیش‌بینی بودجه 400 ميليارد ريالی شهرداری برای سال جاری

وی با اشاره به تحقق 35 درصد از بودجه 700 ميليارد ريال شهرداري آران و بيدگل در سال گذشته گفت: پیش‌بینی بودجه امسال شهرداري آران و بيدگل در سال 97 بالغ‌بر 400 ميليارد ريال است.

به گفته وی، آزادسازی 30 خيابان براي شهردار آران و بيدگل مهم نيست بلكه آنچه براي شهردار آران و بيدگل مهم است این است كه وقتی گردشگري وارد شهر می‌شود در مرحله نخست احساس كند وارد شهري با يك ساختار شهري منسجم و داراي پارامترهاي اساسي يك شهرستان شده است.

شهردار آران بیدگل در پاسخ سؤال یکی از خبرنگارانی که در مورد وضعیت برخی تورهای گردشگری و کارهای اخلاقی که در کویر مرنجاب انجام می‌دهند گفت: کویر مرنجاب خارج از محدوده شهری و حیطه اختیارات، وظایف و محدوده شهری و اظهارنظر من است اما آنچه ارزیابی و نظر شخصی من در مورد این مسئله هست این است که گردشگری مرنجاب به‌طور هدفمند ضربه می‌خورد.

رمضانی با اشاره به بافت سنتی، مذهبی و کوچک شهرستان و آثار کارهای سو در آن گفت: وجود آدم‌های بادید منفی به گردشگری ضربه می‌زند و عمده مشکلات ما نیز در این است که به امور گردشگری به افراد کار بلد واگذار نشده است.

وی با تأکید بر اینکه کویر مرنجاب در مجاورت شهر مذهبی و کوچک با ساختار تدین و مذهب است گفت: یک عکس یا فیلم دارای مسائل و حواشی غیراخلاقی به‌شدت روحیه این شهر را جریحه‌دار و تحریک می‌کند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار