بازیکنان مازندرانی لیگ برتر در مصاحبه‌های بعد از اتمام بازی هفته سوم نسبت به شرایط موجود واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مازندرانی‌های لیگ برتر که با به ثمر رساندن ۳ گل از ۸ گل زده شده جزو شاگرد اول‌های هفته سوم بودند، در پایان بازی در مورد خود و وضعیت تیم شان صحبت کردند.

گلچینی از مصاحبه برخی از این بازیکنان را در پایین می‌خوانیم:

علی علیپور: آقای یزدی، با سنگ‌پرانی امتیاز گرفتید نه سنگ‌تمام تماشاگران!

مهاجم پرسپولیس از اتفاقات ناگوار ورزشگاه اهواز بدجوری شاکی است و با گذشت ۴۸ ساعت از بازی هنوز آن را فراموش نکرده است، اگرچه وی لیدر باشگاه پرسپولیس را مقصر می‌داند می‌گوید: در بازی فصل گذشته با فولاد که ۳ گل جلو بودیم، این افراد لیدر‌های اهوازی را عصبانی کردند و آن‌ها در این بازی برای انتقام آمدند.

علیپور افزود: به این شکل امتیاز گرفتن واقعا مفت نمی‌ارزد و آقای یزدی باید بداند با سنگ پرانی امتیاز گرفتند و نه با سنگ تمام تماشاگران.

شجاع خلیل زاده: زیر باران سنگ بهتر از این نمی‌شد.

هفته سوم به طور کلی تحت الشعاع اتفاقات اهواز قرار گرفته است و شجاع خلیل زاده در این باره می‌گوید: ۹۰ دقیقه فحش شنیدیم و از ترس برخورد سنگ ترس داشتیم، در چنین شرایطی فوتبال بازی کردن معنا ندارد و مسئولین باید فکری کنند.

میلاد زکی پور: امسال مدعی ۳ جام هستیم.

مدافع مازندرانی استقلال تهران که در نبود امید نورافکن به طور ثابت در تیمش به میدان می‌رود، بعد از بازی گفت: امسال تیم خوبی داریم و در هر سه جام مدعی هستیم.

وی در مورد پست خود در تیم گفت: با نبود دانشگر، سهرابیان مدافع میانی شد و من در دفاع چپ بازی کردم، خیلی فرقی ندارد و در هر پستی که مربی بخواهد بازی می‌کنم.

امین قاسمی نژاد: پیروزی حقمان بود، چون از همه لحاظ برتر بودیم.

مهاجم بابلی پدیده مشهد که این هفته‌ها در ترکیب تیمش خوب می‌درخشد و در این هفته گل پیروزی تیمش را دقایق پایانی به ثمر رساند گفت: فرصت‌های بی شماری داشتیم که از دست رفت و این شانس من بود که زننده گل باشم.

وی پروزی را حق تیمش دانست و گفت: هم از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ بدنی از تیم آبادان برتر بودیم و کمترین حق ما پیروزی بود.

محسن یوسفی: اتفاقات سال گذشته را فراموش کردم

دو بازی دو گل، آمار خیره کننده‌ای است که محسن یوسفی هافبک پا به سن گذاشته و مازندرانی گسترش فولاد تبریز به جای گذاشته است، گل‌هایی که از شانس بد او و تیمش منجر به برد نمی‌شوند و در نهایت با یک امتیاز بازی را ترک می‌کنند، او در این باره می‌گوید: به زودی بدشانسی‌ها تمم می‌شود و ما سه امتیاز شیرین کسب می‌کنیم.

وی افزود: اتفاقات اول فصل گذشته در پدیده را فراموش کردم و با تلاش زیاد خود را به حد آمادگی رساندم که با شکر خدا دو گل هم به ثمر رساندم و از شرایط راضی هستم.

انتهای پیام/ر

پسران مازندرانی لیگ برتر هفته سوم را چگونه گذراندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.