امسال بودجه شهرداری بیرجند نسبت به سال گذشته بیش از ۴۲ درصد افزایش دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جاوید شهردار بیرجند گفت:امسال بودجه شهرداری به 100 میلیارد تومان رسیده که سال گذشته 67 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود:از ابتدای سال تاکنون هیچگونه بودجه ای از اعتبارات تملک دارایی به شهرداری تخصیص نیافته و این درحالی است که سال گذشته حدود سه میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات تملک دارایی پرداخت شده است.

جاوید علت افزایش بودجه امسال را پیگیری و تلاش برای دریافت مطالبات شهرداری همچون پرداخت عوارض پسماند، ساخت و ساز و نوسازی، عوارض خودرو مربوط به دستگاههای دولتی ، مؤسسات حقوقی ، بانکها و شرکتهای حقوقی و همچنین صرفه جویی در مصرف هزینه های شهرداری عنوان کرد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه امسال اجرای طرحهای عمرانی شهرداری افزایش داشته و بیش از 50 درصد طرحها را شامل می شود، افزود:پارک جنگلی، پارک خطی حاشیه بلوار پیامبر اعظم، پارک آیت الله بهجت مهرشهر و سایت اداری، اجرای طرح خیابان جمهوری و خیابان فرزان، بلوارشهدای عبادی و میدان آیت الله عبادی ، اجرای آیلند داخل شهر، پیاده رو سازی  و آسفالت بخشی از معابر سطح شهر از جمله طرحهای در دست اجرای شهرداری است که امسال بودجه عمرانی برای آن اختصاص یافته است.

وی از شدت گرفتن اجرای طرحهای عمرانی شهرداری بیرجند در نیمه دوم امسال خبر داد.

انتهای پیام/غ

بودجه شهرداری بیرجند افزایش ۴۲ درصدی یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.