استاندار یزد گفت:با پیگیری‌های انجام شده مسیر‌های روستای خرانق بهبود میابد و مشکل گاز رسانی به روستای خرانق حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد گفت: موضوع تصحیح راه‌ها و بهبود مسیر‌های روستای خرانق با پیگیری‌هایی که شده است رفع خواهد شد و من همین جا اعلام می کنم مشکل گاز رسانی به این منطقه نیز حل خواهد شد.

زمانی قمی در بازدید از روستای خرانق افزود:با توجه به امکانات کم کشور و دولت و موقعیتی که در آن قرار گرفته ایم باید یک گزینه را انتخاب کنیم و ما  نباید بدون تصمیم گیری از این روستا خارج شویم.

وی گفت: دیدار رو در رو با مردم، گوش دادن به حرف آن‌ها و بررسی مشکلات و صادقانه رفتار کردن با مردم باعث می شود که اگر در موقعیت برآورده سازی آن نیاز نبودیم مردم حرف ما را باور کنند ما اینجا آمده ایم که بگوییم این امکانات برای رفع همه مشکلات کافی نیست، اما به این مردم ارادت داریم.

استاندار یزدبیان داشت: این روستا تاثیر به سزایی در اقتصاد کشور دارد که با وجود معادن مهم در این روستا حتی تاثیر استراتژیک آن را می توان در کشور به وضوح مشاهده کرد پا بر جا بودن این روستا از همت زنان و مردان این دیار است و دور از انصاف است که ما از این ایستادگی مردم در برابر این شرایط، عبور کنیم.

وی گفت: نامه‌ها و مکاتبات مسئولان در راستای بهبود این روستا پیگیری خواهد شد و امیدواریم که نمایندگان خود مردم در مکاتبه با مسئولان مشکلات را یاد آوری کنند تا پیگیر آن باشیم.

انتهای پیام/ی

بررسی مشکلات روستای خرانق

برچسب ها: صدای مردم ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار