امام جمعه موقت بیرجند گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، تفکر و رفتار انقلابی خط مشی مردم و مسئولان باشد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند گفت: رسالت و تکلیف مردم و کارگزاران با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، رفتار و کردار و برنامه در تراز انقلاب اسلامی است.


وی افزود: شناخت دشمنان و رصد کردن فعالیت‌های آنان و برنامه ریزی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، باید مورد توجه قرار گیرد.


امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر تلاش بیشتر مسئولان و کارگزاران نظام برای حل مشکلات مردم گفت: بسیاری از دست درازی‌ها به بیت المال، کم کاری ها، عدم وجدان کاری و رشوه خواری ناشی از بی تقوایی است.


حجت الاسلام نوفرستی افزود: ما نظام اسلامی را بر اساس اسلام ناب بنا نهادیم و ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و اکنون باید دانشگاه‌ها که محل پرورش تفکر جوانان است، در تراز انقلاب اسلامی باشد.


امام جمعه موقت بیرجند همچنین به دوازدهمین سالگرد پیروزی جبهه مقاومت حزب ا... لبنان اشاره کرد و افزود: با این جریان، حزب ا.. در جهان به عنوان جبهه مقاومت معرفی شد و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.


حجت الاسلام نوفرستی گفت: در ماه حرام رژیم آل سعود که خود را خادم الحرمین می‌داند جنایاتی مرتکب می‌شود و رژیم صهیونیستی هم در غزه جنایت می‌کند، اما ما همواره از مظلومان دفاع می‌کنیم.


وی همچنین، شهادت مظلومانه حضرت جواد الائمه (ع) در ۲۹ ذیقعده و سالگرد ازدواج حضرت امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه (س) در اولین روز ماه ذی الحجه را گرامی داشت.
منبع:صدا و سیما
انتهای پیام/ب


برگزاری نماز جمعه در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.