تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با شکست تیم فوتسال نفت الوسط عراق به فینال جام باشگاه‌های آسیا رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتسال مس سونگون ورزقان امروز توانست با شکست تیم نفت الوسط عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا به فینال این مسابقات دست یافت.

در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی در ارتباط با این دیدار نوشت:تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که تنها نماینده ایران در این مسابقات است توانست با نتیجه 3 بر 2 از صد تیم نفت الوسط عراق بگذرد و این چالش بزرگ را پشت سر گذارد.

afc در ادامه نوشت:این دیدار میان 2 تیم قدرتمند تا نیمه اول به صورت برابر در حال برگزاری بود و هر 2 تیم موقعیت های گلزنی بسیاری را بر روی دروازه یکدیگر به وجود آورند.هر 2 تیم تلاش می کردند تا مالکیت توپ را حفظ کرده و برای به ثمر رساند گل نیز تلاش های فراوانی را انجام می دادند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با نیمه دوم این مسابقات نوشت :هر دو تیم تا اواسط نیمه دوم توانستند 2 گل را به ثمر برسانند تا در نهایت فرهاد فخیم توانست در یک حرکت ضد حمله تیر خلاص را وارد دروازه نماینده عراق کرده و باعث صعود مس به فینال مسابقات شود.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در ارتباط با این دیدار گفت:دیداری خوب و زیبا میان 2 تیم در حال برگزاری بود و تیم فوتسال مس سونگون اما توانست قدرت خود را به  نمایش گذاشته و به پیروزی دست یابد.دلیل ضعف ما تنها مشکلات خط دفاعی تیمما بود و در حال حاضر برای کسب سومی آسیا تلاش فراوانی خواهیم کرد.

حمید بی غم سرمربی تیم مس سونگون نیز در پایان افزود:به طور کلی ما تیم بهتری را داشتیم اما باید بگویم دیدار سختی را داشتیم و زمان بسیاری برای کسب امتیاز صرف کردیم .تیم نفت عراق 2 بازیکن ایرانی دارد واین موضوع سبب مشکلاتی برای ما شد.در حال حاضر تنها تمرکزمان برای کسب مدال طلای مسابقات آسیا است.


بیشتر بخوانید:طوفان مس در جام باشگاه های فوتسال آسیا/ قرقیزستانی ها در هم کوبیده شدند


انتهای پیام/

مس به فینال رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار