ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های هراز و چالوس / عصر امروز جاده چالوس یکطرفه می‌شود

پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در جاده‌های هراز و چالوس وقسمتی از مسیر سوادکوه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های چالوس و هراز پرحجم و نیمه سنگین است.

وی افزود: این بارترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس در محدوده میدان امیرکبیر تا تونل شماره ۵ سنگین و بقیه مسیر نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس نیمه سنگین است، گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان بارش پراکنده باران گزارش شده و سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی گفت: با توجه به اوج سفر‌های تابستانی به استان در مردادماه رانندگان، ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هستند تا سفری خوش برای همه مسافران باشد.

سرهنگ قدمی افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در آمد خودور‌ها امروز در جاده‌های استان، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج نیز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز یک طرفه است.

وی گفت: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک در جاده‌های استان مستقر شده اند.

وی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده چالوس و هراز ساعت ۸ تا ۲۴ امروز ممنوع شد.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
انتهای پیام/آ


ترافیک در برخی جاده‌های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار