رئيس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دو کارخانه بزرگ توليد کاشی در اصفهان با حمايت‌ها و اقدامات قضايی دادگستری استان اصفهان مجدد راه‌اندازی مجدد شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی‌وفا رئيس کل دادگستری استان اصفهان از راه‌اندازی مجدد دو واحد بزرگ تولیدی با حمایت‌ها و اقدامات قضایی دادگستری استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای یکی از سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری استان با تشکیل ستادی با همین عنوان و با همکاری اتاق بازرگانی، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در معرض خطر و آسیب را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و اقدامات لازم را به منظور حمایت همه جانبه و حل و فصل مشکلات آن‌ها معمول داشته است.

وی افزود: دو کارخانه بزرگ تولید کاشی در اصفهان از جمله این بنگاه‌های تولیدی بود که در سال 1391 پس از واگذاری به بخش خصوصی دچار بحران اقتصادی و تعطیلی شده و همین امر باعث شده بود تا تعداد زیادی از کارگران این دو کارخانه با بیکاری و مشکلات مواجه شوند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: با ورود دستگاه قضایی استان مراتب در دستور کار قرار گرفت و با انجام بازدیدهای مکرر مسؤولان قضایی و نظارت مستمر بر دایره اجرای احکام مدنی و مدیریت صحیح پرونده‌های مطروحه و جریان آن و انجام تعامل خاص در این خصوص و نیز تصویب و اجرای مصوبات متعدد شورای تأمین و کمیسیون کارگری استان از تبدیل مشکلات این دو کارخانه کاشی به بحران جلوگیری به عمل آمده و مدیریت لازم در خصوص حفظ نظم و امنیت و نگهداری اموال آن اعمال شده است.

وی در خصوص راه‌اندازی مجدد این دو واحد تولیدی تصریح کرد: متقاضیانی جهت راه‌اندازی مجدد و سرمایه‌گذاری برای این دو کارخانه اعلام آمادگی کردند تا این‌که یک نفر با تأیید صلاحیت حاضر به راه‌اندازی و پرداخت دیون معوق این دو واحد شده و دادگستری نیز در راستای تولید و اشتغال و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها با تقاضای استمهال طی دو مرحله دو ماه و یک ماه و عدم عملیات اجرایی مزایده و فروش اموال در اجرای احکام مدنی موافقت کرده است.

خسروی‌وفا در پایان یادآور شد: با این اقدام چرخ تولید این دو کارخانه مجدد به حرکت درآمده و از بیکاری تعداد زیادی کارگر جلوگیری شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار