طرح آبرسانی به روستای عدور منطقه سیلاب کلوار شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای عدور در سیلاب کلواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛ این طرح به طول 3 کیلومتر و 500 متر خط انتقال با اعتبار 230 میلیون تومان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، آبفای روستایی و مشارکت خودجوش مردم روستا کمتر از 45 روز به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش با بهره برداری از این طرح 30 خانوار با جمعیتی بالغ بر یکصد نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در آئین بهره برداری از این طرح خدمت به مناطق محروم را افتخاری برای سپاه دانست و گفت:سپاه فتح استان این آمادگی را دارد تا با کمک سایر دستگاه های خدمات رسان برای رشد و آبادانی روستاهای کمتر برخوردار و دورافتاده گام بردارد.
سردار بوعلی با بیان اینکه در بخش بسیج سازندگی و حوزه قرارگاه پیشرفت و آبادانی بیش از 132 طرح با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان در زمینه های مختلف در دست اجرا است افزود:بر اساس هدف گذاری های انجام شده برای امسال 295 روستا تا پایان سال خدمات رسانی می شوند.
مسعود پرهیزگاری مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان نیز یکی از سیاست های کاری این قرارگاه را استفاده از ظرفیت های مردمی و نیروهای جهادی در کنار دستگاه های خدمات رسان برشمرد و گفت : کاهش هزینه ها ، تسریع در روند اجرایی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی از مهمترین دستاوردهای این سیاست کاری قرارگاه است.
وی با بیان اینکه این قرارگاه در نظر دارد طرح های عمرانی خدمات رسان مختلفی در 5 دهستان استان به اجرا دربیاورد افزود:دهستان ممبی بهمئی ،جاورده و دیشموک کهگیلویه و ذیلایی و سیلاب کلوار بویراحمد از جمله این دهستان ها است.
عزیزپور عضو معاونت زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ظرفیت وجودی این قرارگاه را فرصتی مناسب برای مجموعه دولت و دستگاه های اجرایی خدمات رسان برشمرد و گفت :در کشور این قرارگاه بیش از هزار طرح عمرانی در زمینه های مختلف شروع کرده که بخشی از آنها به بهره برداری رسیده و بقیه هم در حال اجرا است.

سیلاب کلوار از توابع شهرستان بویراحمد در کهگیلویه وبویراحمد یکی از محروم ترین منطقه های این استان است .

انتهای پیام/غ

خدمات رسانی سپاه فتح به مناطق محروم

برچسب ها: سپاه ، مناطق محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.