کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از برگزاری جلسه اضطراری، به ارتش این رژیم دستور ادامه حملات علیه نوار غزه را داد.

دستور ادامه حملات علیه نوار غزه از سوی کابینه اسراییلبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب پس از برگزاری جلسه اضطراری، به ارتش این رژیم دستور ادامه حملات علیه نوار غزه را داد.

بر این اساس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به ارتش دستور داد تا با قدرت به حملات علیه غزه ادامه دهد. حمله به گروه های فلسطینی فعال در نوار غزه در دستور کار ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. دور جدید حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از شامگاه چهارشنبه آغاز شده است.

پیش تر فرانسه و آلمان درخصوص بالاگرفتن درگیری ها در غزه ابراز نگرانی کردند و خواستار پایان تنش ها شدند. جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر پنجشنبه یک مرکز فرهنگی در غزه را بمباران کردند که در این حمله 18 فلسطینی زخمی شدند. ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که 150 فروند موشک و خمپاره نیز از سوی نیروهای مقاومت در نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب شده که سامانه هوایی «گنبد آهنین» تنها 25 موشک را دفع کرده است. براساس این گزارش، در حمله گروه های مقاومت اسلامی به سرزمین های اشغالی، 9 صهیونیست از جمله چهار نظامی این رژیم زخمی شده اند.

این درحالی است که پس از دستور اسراییل برای ادامه بمباران غزه، شبکه الجزیره از توافق طرف فلسطینی و صهیونیست با میانجیگری مصر برای آتش بس در نوار غزه خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار