معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: گسترش حمل و نقل هوایی به عنوان زیرساخت مهم توسعه استان در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز ندائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: تنظیم پروازهای فرودگاه اردبیل و افزایش خطوط پروازی استان اردبیل انجام گرفته و توسعه زیرساخت های فرودگاهی از قبیل تجهیز و افزایش ۸۱۰۰ متر مربعی سالن و ترمینال فرودگاه اردبیل و نیز  راه اندازی فرودگاه پارس آباد مغان نوید بخش تحول جدی در بخش حمل و نقل هوایی استان اردبیل است.

وی افزود: با تلاش و پیگیری های  استاندار و مساعدت مدیر عامل بانک ملی ایران در تامین و تزریق فاینانس داخلی به پروژه راه آهن اردبیل، این پروژه نیز وارد فاز جدید عملیات اجرایی شده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: در کنار حمل و نقل هوایی، ایجاد حمل و نقل ریلی و نیز توسعه شریان راه های ارتباطی با ۴ بانده کردن جاده های استان از مسیر اردبیل - سرچم و اردبیل - آستارا در برنامه ریزی های اردبیل ۱۴۰۰ قرار دارد که با اجرای آن ها یکی از مولفه های مهم پیشرفت و زیرساخت توسعه استان تحقق می یابد.

انتهای پیام/ح

تزریق فاینانس داخلی به پروژه راه آهن اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.