وزیر کشور در یزد گفت: دشمن سه سطح برخورد با کشور ایران هدف دارد اول برخورد نظامی ،دوم بحث اقتصادی و تحریم و سوم ایجاد تنش های داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: بحث اقتصاد مقاومتی در یزد باید متفاوت باید و بازگشت به اتفاقات گذشته صرف یادآوری خاطره‌ها نیست بلکه نشان از علم و تجربه و تلاش و مجاهدت و هوشمندی یک ملت در نحوه زندگی خود با شرایط محیطی است.

رحمانی فضلی افزود: هزارسال قبل مردم این منطقه برای پاسخگویی به نیاز آب قنات حفر کردند که وقتی ملاحظه و دقت می‌کنیم بسیار پیچیده و محاسبات بسیار عمیق علمی است که نشان از همکاری و پسشکار است.

وزیر کشور گفت: درشرایط فعلی  یک نگاه امید بخش و قدرت و تغییر را می‌توانیم داشته باشیم که به قدرت ایمان و تفکر ما بستگی دارد.

وی گفت:ما در چهل سال فراز و فرود‌های زیادی داشتیم، اما برآیند همه فراز و فرود‌ها این شده که الان دنیا برای مقابله با قدرت ما ایستاده است و طرف بحث ما این شده که انرژی هسته‌ای نباید داشته باشیم و در منطقه نباید تاثیر گذار باشیم و این موضوعی است که دشمن خواستار است.

وزیر کشور افزود: شرایطی که دشمن الان بیش از حد بزرگ می‌کند همیشه بوده و باید مشکلات را واقعی بدانیم و در واقعیت به آن بپردازیم که در این صورت نگاهمان نگاه مبتنی بر حل مسئله است.

وی ادامه داد:برای ما قابل قبول نیست که بعداز چهل سال با عنصر نفت تحریم شویم ما مسیر استقلال اقتصادی را طی نکردیم و باید در مقابل چالش‌های اقتصادی دنیا بایستیم و در شرایط سخت باهمه نارضایتی‌ها به مردم بها بدهیم چراکه مردم می‌دانند که امنیت و استقلال و اسلام مسئله اول است و هیچ امیدی نباید به بیگانگان داشته باشیم.

رحمانی فضلی گفت: دشمن با نظام تبلیغاتی قوی که دارد در زمینه ایجاد تنش‌های داخل کشور در حال فعالیت است و همه باید مشکلات را حل کنند و این امر با همکاری همه باید تحقق پیدا کند که تبلیغات خود را در ثبات مسائل داخلی و امنیتی بیش‌تر کنیم.

وزیر کشور افزود: ما باید با صبر و تلاش و واقع بینی و قبول ضعف‌ها و اصلاح آن‌ها فعالیت خود را در زمینه تبلیغات بیش‌تر کنیم هریک از دولتی‌ها در پیگیری مشکلات و مسائل مردم دریغ نکنند و دلسوزانه مشکلات را حل کنند و کنترل دقیق روی آن داشته باشند چرا که اساس و قدرت ما مردم هستند و اگر مردم نباشند ما دولتی‌ها قدرتی نداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.