معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: انبار آبیک برای پاک کردن حبوبات بوده است در صورتی که بیش از ۲۰ هزار وسیله خانگی در آنجا احتکار شده بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: اگر این انبار‌ها مجاز باشند، اما موجودی کالای خود را در سامانه اعلام نکنند، غیرمجاز به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام کرمی اضافه کرد:از برخی انبار‌های مجاز بازرسی نشده است که باید به صورت مکرر انجام شود.

وی گفت: برخی از کالا‌ها در گمرک مانده و ترخیص نشده‌اند در صورتی‌که این کالا‌ها بدون هیچگونه نظارتی با قیمتی چند برابر در بازار عرضه می‌شوند و باید گمرک در این چنین موارد ورود و مدیریت کند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، ردیابی و آگاهی از محل تخلیه کالا‌های بارانداز‌ها را از وظایف گمرک بیان کرد.

وی گفت: قزوین یک استان صنعتی است، اما تولیدات کارخانه‌ها به بازار عرضه نمی‌شود که باید سازمان صنعت، معدن و تجارت، از واحد‌های تولیدی نظارت کند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: صنف طیور در معرض ورشکستگی کامل است، زیرا نهاده‌های دامی در استان به علت احتکار به قیمت غیرقانونی به فروش رفته است و صنعت مرغ و تخم‌مرغ تمایلی به سرمایه‌گذاری در این عرصه ندارند.

سازمان اطلاعات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در یک اقدام اطلاعاتی در چند روز گذشته سه انبار احتکار لوازم خانگی  به ارزش ۱۷میلیارد تومان را در آبیک کشف کرد.

همچنین این سازمان یک انبار دیگر از اقلام دارویی و کالا‌های پزشکی احتکار شده را در شهرستان البرز کشف و شناسایی کرد که ارزش این کالا‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/

کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده در استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.