دادستان قزوین گفت: برای جلوگیری از احتکار، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید وضعیت انبار‌های موجود در استان را به دادستانی اعلام کند.

 وضعیت انبار‌های موجود در قزوین به دادستانی اعلام شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان قزوین در جلسه جرائم خاص در دادسرا گفت: استان دارای ۵۸۷ انبار مجاز است که سازمان صنعت، معدن و تجارت به مدت ۵ روز فرصت دارد تا وضعیت این انبار‌ها را به صورت مکتوب با همکاری دستگاه‌های نظارتی به دادستانی اعلام کند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه گفت: در استان به علت عملکرد ضعیف بعضی از دستگاه‌ها گوشت قرمز در ۱۷ نقطه قزوین با ۱۷ نرخ متفاوت عرضه می‌شد وکه باید این نابسمانی‌ها در بازار کنترل شود.

دادستان قزوین گفت: با سوء استفاده کنندگان در بازار و دستگاه‌های کم کار مرتبط با این موضوع، برخورد می‌شود.

پر زحمت رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم در این جلسه گفت: طرح‌های نظارتی با هدف کنترل قیمت کالا‌های ضروری در بازار استان اجرا می‌شود.

پر زحمت افزود: نوسانات قیمت ارز در دو ماه گذشته باعث نارضایتی مردم و تولیدکنندگان شده است که امیدواریم با با کنترل و نظارت دقیق این امر موضوع برطرف شود.

احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان هم از ۱۷۰ بازرسی برای کنترل و نظارت قیمت‌ها خبر داد و گفت: برای برخورد با متخلفان شعبه ویژه‌ای در این زمینه تشکیل شده است.

انتهای پیام/

جلسه جرائم خاص در دادسرای قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.