رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری مسابقات ملی بین‌المللی بازی‌های فکری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراهیم گشتاسبی‌راد رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه مسابقات بازی های فکری در سطح محله‌ای در ۱۰ رشته تا دو هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: این بازی‌ها آبان ماه در سطح ملی و اسفند ماه در سطح بین المللی برگزار می‌شود و تا عید نوروز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌ توانند با حضور در سرای محلات، فرهنگسرا‌ها و برخی از سالن‌-های ورزشی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کنند.

ابراهیم گشتاسبی‌راد بیان کرد: علاوه بر نام نویسی حضوری، امکان ثبت نام اینترنتی برای شهروندان در پایگاه شهرداری به آدرس https://portal.shiraz.ir/ فراهم شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه این بازی‌ها در ۱۵۲ محله شیراز برگزار می‌شود، اضافه کرد: برندگان این مسابقات در قالب تیم شیراز در مسابقات ملی که آبان‌ ماه در شیراز برگزار می‌شود با رقیبان خود از سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

گشتاسبی‌راد افزود: نخستین شهر ایران است که توانسته میزبانی بازی‌های فکری در سطح بین‌المللی را کسب کند.

وی ادامه داد: در این مسابقات که اسفند برگزار می‌شود حداقل ۱۱ و حداکثر ۲۱ تیم شرکت دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: برندگان مسابقات ملی، آبان ماه در قالب تیم ملی ایران در این مسابقات حضور می‌یابند.

گشتاسبی‌راد گفت: دو هفته پیش، دبیرخانه بازی های فکری آسیایی در بوستان ایرانی واقع در منطقه ۴ شهرداری شیراز آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/ن

شیراز میزبان مسابقات ملی و بین المللی بازی‌های فکری

برچسب ها: شطرنج ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار