بطحایی گفت: خبرنگاران چشمان بینای جامعه هستند و نقایص و کاستی های دستگاه های مختلف را به وضوح مشاهده می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان به جهت نگاه کنجکاوانه‌ای که نسبت به سایر گروه سنی خبرنگاران دارند، به طور حتم رویداد‌ها و وقایع را دقیق‌تر گزارش می‌کنند.
 
خبرنگاران چشم‌های بینای جامعه هستند/ به دنبال گزارش واقعیت هستیم نه صرفا نقاط قوت

وی ادامه داد: آموزش و پرورش هم به دنبال این نیست که صرفا نقاط قوت این مجموعه پخش شود، بلکه به دنبال گزارش حقایق هستیم.

وزیر  آموزش و پرورش افزود: واقعا خبرنگاران و اصحاب رسانه، همانند چشم بینایی هستند که نقایص و کاستی‌های دستگاه‌های مختلف را به وضوح مشاهده می‌کنند که شاید به چشم من وزیر آموزش و پرورش نمی‌آید.

بطحایی با اشاره به اینکه ماهیت ما در آموزش و پرورش با نوجوانان و جوانان است، بیان کرد:  همکاری ما با باشگاه خبرنگاران جوان خیلی بیش از این می‌تواند ادامه داشته باشد تا بیش از این از خدمات باشگاه خبرنگاران جوان بهره‌مند شویم و شاید بتوانیم به سمتی برویم که  این خبرگزاری را به جهت ماموریت آن  به عنوان خبرگزاری اختصاصی خودمان معرفی کنیم.

خبرنگاران چشم‌های بینای جامعه هستند/ به دنبال گزارش واقعیت هستیم نه صرفا نقاط قوت

وزیر آموزش و پرورش ضمن توصیف کار خبرنگاری تاکید کرد: خبرنگاران چشم‌های بینای جامعه هستند، چشم‌هایی که به صورت شفاف وقایع را گزارش می‌کنند، من به عنوان یک مسئول در دولت دوازدهم باید بیان کنم که ما باید زمینه وظیفه خطیر خبرنگاران را بیش از این فراهم کنیم.

بطحایی ادامه داد: یکی از نزدیکترین دستگاه های دولتی که می تواند با باشگاه خبرنگاران جوان ارتباط وسیعی داشته باشد آموزش و پرورش است و امیدوارم این بازدید نقطه عطفی برای ارتباطات بیشتر با باشگاه خبرنگاران جوان باشد.

انتهای پیام/

نظر وزیر آموزش و پرورش درباره حرفه خبرنگاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار