نماینده مردم نیشابور گفت:‌ در حوزه مدیریتی ربیعی شخصی 27 سمت دارد در حالی که جامعه کارگری در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

دولت از نظر اقتصادی تعطیل است/ در مجموعه شستا با ارز دولتی واردات موبایل انجام می‌شود/ آقای ربیعی چرا در حوزه مدیریتی شما فردی 27 سمت دارد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در جلسه علنی امروز در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: یادمان نمی‌رود که از اول انقلاب اصولگرا و اصلاح طلب همه کنار هم بودند و با اتحاد توانستیم در جنگ علیه دشمن ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید اصول گرایان اصلاح طلب باشیم، گفت: جای تأسف دارد که برخی افراد خود را در هیچ یک از این جناح‌های سیاسی نمی‌دانند و همچنین به رسالت خود توجه ندارند.

چنارانی تأکید کرد: ‌اصلاح طلبی و اصول گرایی، دو بال جمهوری اسلامی برای پیشرفت و ارتقاست و از شما می‌خواهم که امروز تصمیمی بگیرید و نقطه امید ملت باشید.

نماینده مردم نیشابور با تأکید بر اینکه دولت از نظر اقتصادی تعطیل است، اظهار کرد: قرار بود همسازی حقوق بازنشستگان صورت گیرد اما توجهی به این مسئله نشده است.

وی افزود: همچنین قرار بود اوضاع مدیریت اقتصادی در شستا ساماندهی شود اما صرفا 60 درصد آن به تأمین اجتماعی واگذار شده است و 40 درصد آن واگذار نشده است.

چنارانی خطاب به ربیعی بیان کرد: جای تأسف دارد که شخصی در وزارتخانه و حوزه مدیریتی شما 27 سمت مختلف دارد در حالی که جامعه کارگری ما در شرایط اسفباری زندگی می‌کنند.

نماینده مردم نیشابور با بیان اینکه آقای ربیعی می‌خواهید سکان فشل وزارتخانه کار را به کجا ببرید، اظهار کرد:‌ جای تأسف است که در مجموعه شستا با ارز دولتی واردات موبایل انجام می‌شود که اگر این موضوع را نمی‌دانستید، وای بر شما اما اگر می‌دانستید، خیانت کرده‌اید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار