نماینده مردم نیشابور گفت: بحث کردن در مورد زلزله کرمانشاه نوش دارو بعد از مرگ سهراب است چرا که زلزله اصلی، زلزله اقتصادی است. 

بحث کردن در مورد زلزله کرمانشاه نوش دارو بعد از مرگ سهراب است/ باید بدانیم می‌خواهیم برای زلزله اقتصادی چه کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در جریان قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه طی تذکر شفاهی اظهار کرد: امروز بحث کردن در مورد زلزله کرمانشاه نوش دارو بعد از مرگ سهراب است، چراکه زلزله اصلی، زلزله اقتصادی و سفره خالی مردم است. 

وی با انتقاد از عدم توجه مجلس به لایحه مدیریت بحران، ادامه داد: زمانی که باید به مردم کمک‌رسانی می‌شد، اعتمادشان از بین رفت چرا که  مردم به نهاد‌های حمایتی اعتماد کردند و پول‌هایشان را به کسانی واگذار کردند که هنوز این پول‌ها در حساب‌ آن افراد است.

نماینده مردم نیشابور با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور گفت: بنده از ۸۰ نماینده‌ای که باعث شدند برای اولین بار رئیس‌جمهور در مجلس دهم بیاید و به نمایندگان پاسخ دهد، تشکر می‌کنم و ما باید بدانیم می‌خواهیم برای زلزله اقتصادی چه کنیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: یکی از اعضای هیئت رئیسه هرچه سریع‌تر لایحه مدیریت بحران را به صحن علنی ارجاع دهد و به آن اولویت دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار