فرمانده نیروی انتظامی بناب از کشف ۲۲۵ تن برنج خارجی احتکارشده در بناب خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  شفقی فرمانده نیروی انتظامی بناب در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تلاش عوامل نیروی انتظامی شهرستان و با همکاری سربازان گمنام امام عصر (عج) در یک عملیات مشترک و با همکاری دادستان محترم شهرستان سه انبار حاوی ۲۵۵ تن برنج خارجی در شهرستان بناب کشف و ضبط شد.

وی افزود: به‌دنبال اخبار واصله مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در انبار‌هایی در سطح شهرستان بناب موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب و نیز همکاری و عملیات مشترک سربازان گمنام امام عصر (عج) شهرستان مقدار ۲۵۵ تن برنج خارجی احتکار شده در سه انبار کشف و در این ارتباط سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی ارزش ریالی برنج‌های کشف شده را ۲۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بناب با اشاره به اهمیت ثبات در بازار و با تأکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی به ویژه احتکارکنندگان کالا اذعان کرد: نیروی انتظامی با همکاری مردم و سایر مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی از هیچ تلاشی برای برخورد با محتکران و برهم‌زنندگان نظم بازار دریغ نخواهد کرد.

شفقی تأکید کرد: از مردم نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان بناب به‌دنبال انجام این عملیات مشترک و کشف ۲۵۵ تن برنج احتکار شده ضمن تقدیر و تشکر از اقدام نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام عصر (ع) در خصوص کشف انبار احتکار برنج، خواستار استمرار این‌گونه اقدامات شدند. 

 

انتهای پیام/ش

۲۲۵ تن برنج خارجی احتکارشده در بناب کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار