مدیران فرهنگی در پیام های جداگانه ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مدیران فرهنگی در پیام های جداگانه ای روز خبرنگار را به خبرنگاران رسانه های مختلف تبریک گفتند.

پیام تبریک معاون امور هنری به خبرنگاران

سید محمد مجتبی حسینی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

خبرنگاری، حرفه ای است آمیخته با عشق که رسالتی ممتاز دارد.

نگاه جامع و دقیق خبرنگاران به مسائل جامعه و رویدادها و فرآیندها شایسته قدردانی و سپاس است. تلاش بیدریغ خبرنگاران هنری را که بی تردید پویایی و توسعه هنر از آن بهره مند است؛ پاس می داریم و امید که بیشتر و بهتر از پیش، پاسخگوی خبرنگاران گرامی باشیم. خبرنگار عزیز! روزت مبارک، قلمت پرتوان و از هرگونه گزندی در امان.

پیام تبریک مدیران فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار

تبریک مدیر شبکه مستند به مناسبت روز خبرنگار

سیدسلیم غفوری مدیر شبکه مستند سیما در پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام سیدسلیم غفوری آمده است:

«ن والقلم و ما یسطرون»

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و «روز خبرنگار » بر راویان راستین صداقت مبارک باد.

ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، مجاهدت دلسوزانه شما، وجدانهای بیدار جامعه و تصویرگران زمان خویش را ارج می نهم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت صادقانه حق و حقیقت در عرصه آگاهی آرزومندم.

پیام تبریک مدیران فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی به مناسبت روز خبرنگار

مهدی قزلی طی پیامی، هفدهم مرداد «روز خبرنگار» را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان بدین شرح است:

جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون

سلام خداوند بر صاحب‌قلمی که در سنگر رسانه با اهدای جان خود، هفدهم مرداد را در تقویم به نام «خبرنگار»جاودان کرد و درود بر خبرنگاران خستگی‌ناپذیر کشورم که تجسم امانتداری، تعهد و مسئولیت در عرصه انجام وظیفه‌اند.

در روزگاری که بلندگوهای بیگانه، همه تلاش خود را برای تاثیرگذاری بر ذهن و فرهنگ مردمان کشورم به کار بسته‌اند، بدون تردید حضور و تلاش شما در عرصه‌های مختلف خبر و اطلاع‌رسانی، موجب ارتقا و آگاهی عموم مردم است.

ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد خبرنگاران، اساتید و پیشکسوتان این عرصه، از همه عزیزانی که در گستره خبر و اطلاع‌رسانی فرهنگ و ادبیات این مرز و بوم فارغ از ادعا و منیت خدمتگزاری می‌کنند، کمال تشکر و سپاس دارم.

پیام تبریک مدیران فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار

سعید اوحدی رئيس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت روزخبرنگار طی پیامی، این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

سعید اوحدی، رئيس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ۱۷ مرداد ماه- روز خبرنگار و شهدای اصحاب رسانه طی پیامی به خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

رسانه و اصحاب آن از پرچمداران عرصه مهم آگاهی بخشی و هوشیاری نسبت به تحولات فرهنگی هنری ، اجتماعی سیاسی و اقتصادی هستند که نه تنها در مسیر اطلاع رسانی بلکه در حقیقت جویی با قلم خود  فروزنده این راه هستند.

قدردانی از زحمتکشان این عرصه که با جان دل برای آشکار شدن حقیقت مایه می‌گذارند، به طور یقین نباید محدود به  فرارسیدن روز خبرنگار به روایت تقویم باشد،  هر روز که خبری موجب دلگرمی و امید در ذهن و دل مخاطبان می‌شود فرصتی برای تقدیر و تشکر از شما عزیزان خواهد بود. بی‌شک نقش شما همراه با صداقت و حق‌جویی تاثیرگذار است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شما عزیزان را در پاسداری از حقیقت و ارتقای آگاهی ارج می‌نهیم. امید است با استعانت از پروردگار، همواره در راه پر فراز و نشیب اطلاع رسانی دقیق و مسئولانه موفق باشید.

پیام تبریک مدیران فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار