رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از اعتراف سارق اماکن خصوصی به ۲۳ فقره سرقت در شهرستان نکا خبرداد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان نیمه کاره در شهرستان نکا که موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان نکا قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان نکا موفق شدند، زنی سارق به نام ز- ب. را شناسایی و در عملیاتی ضربتی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه این زن افزود: متهم در تحقیقات وبازجویی‌های فنی پلیس به بیش از ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره با همکاری دو همدسش اعتراف کرد.

سرهنگ پهلوانی با اشاره به اینکه یکی از همدستان این سارق شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهمان که معتاد به موادمخدر بوده پس از مصرف موادمخدر به سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اقدام می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی برخی مالباختگان در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام /ر

زندان مقصد سارقان اماکن خصوصی در نکا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.