۲۷ فقره سرقت از ۳ سارق حرفه‌ای در مازندران کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماوران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محمودآباد با بررسی‌ های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ پهلوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجوئی‌ های به عمل آمده تاکنون به ۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصوی در این شهرستان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری دو سارق منزل و اماکن خصوصوی در شهرستان قائم شهر نیز خبر داد و افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در قائم شهر موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی‌ های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای ساکن در شهرستان سوادکوه و شهرستان قائم شهر شدند.

سرهنگ پهلوانی از دستگیری این دو متهم در حین سرقت از یکی از اماکن خصوصی در قائم شهر خبرداد و افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و انباری‌ ها در این شهرستان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: برای جلوگیری از وقوع سرقت ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و نصب دزدگیر و سیستم‌ های هشدار دهنده در منزل و یا محل فعالیت خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ ای در مازندران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.