عرضه اندروید 9 Pie برای گوشی‌های Essential

نسخه جدید اندروید به نام اندروید 9 Pie برای گوشی‌های Essential منتشر شد.

عرضه اندروید 9 Pie برای گوشی‌های Essentialبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل امروز نسخه نهم سستم عامل تلفن‌های همراه خود را با نام Android 9.0 Pie به صورت رسمی معرفی کرد. در همین حین، نسخه‌های آپدیت ورژن نهم اندروید را برای گوشی‌های خود با نام‌های Pixel منتشر کرده است. در میان برندهایی که در جهان وجود دارند، در اقدامی که به نظر رکوردشکن است، شرکت Essential که نام‌آشنا هم نیست، اعلام کرد گوشی‌های این شرکت به اندروید 9 Pie آپدیت خواهند شد. افرادی که دارای گوشی‌های Essential هستند فقط باید نوتیفیکیشن خود را چک کنند و یا برای آپدیت کردن به صورت دستی اقدام کنند.

شرکت Essential تا به حال در زمینه آپدیت گوشی‌های خود بسیار سریع عمل کرده و در این زمینه موفق هم بوده است حتی اگر این گوشی تا به حال روند ساختن گوشی‌های خود را ادامه نداده است. این شرکت تمام تلاش خود را انجام داده است تا گوشی‌های خود را نسبت به سیستم عامل‌های به روز، آپدیت نگه دارد و در زمینه نرم‌افزار هم موفق است.

گفتنی است، اندروید Pie با قابلیت‌هایی از جمله باتری و روشنایی صفحه تطبیقی، ژست‌های هدایت‌کننده ساده‌تر و اکشن‌های بهتر به تازگی معرفی شده است و استفاده از آن برای خیلی از کاربران اندروید خالی از لطف نیست. آپدیت اندروید Essential شامل بسته‌های امنیتی جدید نیز هستند.

انتهای پیام/

ارائه اندروید 9 Pie برای گوشی‌های Essential رکورد شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار