از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز گلستان به عنوان خبرنگار برتر کشوری قدردانی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛آیین نکوداشت خبرنگاران برتر کشوری امروز سه شنبه در آستانه ۱۷ مرداد و به مناسبت روز خبرنگار در سالن همایش‌های بین المللی رسانه ملی برگزار شد و خبرنگاران برتر کشور از دست رییس رسانه ملی هدیه گرفتند.

پیش از مراسم تکریم دکتر علی عسگری در سخنانی گفت: خبرنگاران راوی صادق و زبان گویای مردم و از این رو مورد اعتماد و اتکای مردم هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران در شرایط کنونی که دشمنان عزم خود را برای ضربه زدن به کشور جزم کرده اند باید هنرمندانه عمل و امید به جامعه تزریق کنند.

وی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که نا امیدی را در جامعه نشر دهند و در ۲۹۰ شبکه ماهواره‌ای برعلیه کشور ما فعالیت می‌کنند، اما هنر خبرنگاران مقابله با این جنگ نرم است.

در این مراسم از خبرنگاران برتر شبکه‌های مختلف صداوسیما مانند شبکه خبر، اخبار خارجی، اخبار استان‌های خبرگزاری صداوسیما و همچنین خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان استان‌های گلستان، خوزستان و مازندران قدردانی شد.

حضور پیشکسوتان عرصه خبر از جمله فواد بابان، سولماز اصغری، آقای فروغی و عکاسی و سلفی گرفتن‌های خبرنگاران با ایمن افراد از حاشیه‌های جالب این مراسم بود.

انتهای پیام/م

 

تجلیل از خبرنگاران برتر سراسر کشور

برچسب ها: مطبوعات ، اخبار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.