تصاویر واقعی از نسخه 6.1 اینچی آیفون جدید منتشر شد

تصاویر واقعی لو رفته از نسخه اقتصادی 6.1 اینچی آیفون سال 2018 یک دوربین بزرگ را در پشت دستگاه نشان می‌دهند.

تصاویر واقعی از نسخه 6.1 اینچی آیفون جدید منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری جدید و واقعی از یکی از دستگاه‌های آیفون سال 2018 منتشر شده است که قابلیت‌های دوربین این گوشی را تقریبا مشخص می‌کند. این تصویر که گفته می‌شود متعلق به آیفون اقتصادی 6.1 اینچی آیفون است، دوربین پشتی دستگاه را نشان می‌دهد. در این تصاویر مشاهده می‌شود که دوربین این دستگاه فقط یک سنسور دارد که سایز آن بزرگتر از نسخه‌های قبلی آن است و فلش LED آن هم دیگر در کنار لنز دوربین نیست و زیر آن قرار گرفته است.

چند عکس دیگر از این ورژن آیفون گرفته شده است، آن را در رنگ‌های مشکی و سفید نمایش می‌دهد. البته این عکس‌ها ماکت آیفون‌های جدید هستند. تصاویری هم قبلا در سایت‌های مختلف از آیفون‌های آینده اپل منتشر شده‌اند که نسخه 6.5 اینچی آن را در کنار ورژن 6.1 اینچی آن نشان می‌دهد که در پنل پشتی آن مانند iphone X دو دوربین می‌بینیم در حالی که شایعه‌ها حاکی از آن است که این گوشی سه دوربین خواهد داشت.

در جلوی هر دو دستگاه هم دو حفره دیده می‌شود که گفته می‌شود هر دوی آن‌ها برای دوربین نیست و یکی از آن‌ها سنسور تشخیص چهره است و به این فناوری کمک می‌کند.

از حالا تا زمان معرفی گوشی‌های جدید اپل فقط یک ماه باقی مانده است و انتظار می‌رود در طول این مدت، شایعه‌های زیادی با سرعت بیشتر و بیشتر در سایت‌های مختلف منتشر شوند. تا آن زمان حدس‌های زیادی درباره آیفون‌های 2018 زده خواهد شد.

تصاویر واقعی از نسخه 6.1 اینچی آیفون جدید منتشر شد

تصاویر واقعی از نسخه 6.1 اینچی آیفون جدید منتشر شد

تصاویر واقعی از نسخه 6.1 اینچی آیفون جدید منتشر شد

انتهای پیام/

تصاویر لو رفته از نسخه 6.1 اینچی آیفون 2018 +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار