نماینده مشهد گفت: برخی در اداره کشور با تصمیمات ناگهانی باعث تشنج می‌شوند و برای ناکارآمدی‌خودشان به مردم آدرس غلط می‌دهند.

دلخوش به وعده‌های شیطان بزرگ شدیم/ برخی برای ناکارآمدی‌خودشان به مردم آدرس غلط می‌دهندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه 16 مرداد) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: سید حسن نصرالله می‌گوید رمز پیروزی ما این است که هر جا با آقا اختلاف تحلیل داشتیم تحلیل خود را کنار گذاشتیم و به حرف ایشان عمل کردیم نه اینکه چون وی ولی است و لازم‌الاطاعه بلکه چون از اول درست می‌گفته و ما اشتباه می‌کردیم.

وی افزود: اگر سوریه در کشاکش بحران سیاسی و اقتصادی و اتحاد همه بدخواهان می‌ایستد و اقتصادش را اداره می‌کند و ما در اوج اقتدار منطقه‌ای و ملی حیران هستیم؛ کجایند مدافعان حریم وطن، چه کردیم با دستورات هشت گانه رهبر انقلاب در مقابل موضوع با فساد، شبیخون موضوع فرهنگی را نادیده گرفتیم و عدالت را در کلام خواندیم و به راحتی مردم را از دایره انقلاب راندیم و بدتر از آن برخی در این زمانه مانند خوارج هزینه‌های زیاد سازش را به جامعه تحمیل می‌کنند و در اداره کشور با تصمیمات ناگهانی باعث تشنج می‌گردند و اکنون به مردم برای ناکارآمدی‌خودشان آدرس غلط نظام را می‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: نشنیدیم که فرمود به چراغ سبز اروپا و آمریکا دلخوش نکنیم باز هم وعده‌ها را با خود برد و توهم راه نجاتمان شد. گفتگو با شیطان بزرگی که بدعهدترین روزگار است.

وی تصریح کرد: امروز می‌خواهند در برابر آمریکا به تسلیم تن دهیم؛ آمریکا در اوج انحطاط است و نشانه آن این بوده که نماد آن فردی قمار باز است، وقتی گوش به فرمان ولی نیستیم باید هم سر تسلیم فرود آوریم و با گرگ‌ها آشتی کنیم. امام(ره) فرمود که غرب و اروپا به خصوص آمریکا قابل اعتماد نیستند و به سراغ آنها نروید و به خداوند توکل کنید چرا که تمام نصرت‌ها از او است.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد:‌ به حرف امام راحل گوش نکردیم، چرا که به ما گفت دنبال اقتصاد ملی و داخلی باشیم، مقاوم در مقابل تزلزل‌ها بایستیم اما به هیچ کدام عمل نکردیم به راستی ما که به حرف اماممان گوش نکردیم؛ چرا باید حالمان خوب باشد؟ ما دلخوش به وعده‌های شیطان بزرگ شدیم؛ ما در سوریه، عراق و یمن خدا و لشکریانش را یاری کردیم ما در جنگ هشت ساله در مقابل دشمنان خدا ایستادگی کردیم و از جانب او یاری شدیم ما بدون خدا هیچ هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: امروز سوال بزرگ این است که چه باید کرد؟ چه راه نجاتی پیش رو است برویم با شیطان حیله گر، زورگو گفتگو کنیم، اما با آن گفتگوی طولانی چه حاصل شد؟ شیطان بزرگ چماق تهدید، تحریم و تجاوز را به دست گرفت و شیطانک‌های اروپایی در ادامه حرکت‌های او با طرح درخواست های جدید با نشان دادن کاریکاتوری از هویج‌های خیالی ما را به بازی گرفتند.

وی افزود: چرا وقتی ما در مقابل عهدشکنی‌های آنها ساکت هستیم تعریض و تجاوزی جدید نشود آنچه آنها پیشنهاد معامله‌اش را می‌دهند از دست دادن انقلاب، استقلال و تمامیت ارضی ایران عزیز است تا رژیم‌های دست نشانده دیکتاتور بر سرنوشت ما حاکم شوند و ایران عزیزمان را قطعه قطعه کنند و خون مردمان بی گناه بر زمین ریخته شود و یا وطن فروشان و خائنین بر سر ما منت بگذارند که همان هم نمی‌شود، تاریخ به ما می‌گوید که نمی‌شود سرنوشت مردم عراق و تنها گذاشتن حضرت علی(ع)  و حاکم شدن جباران خونریزی چون عبدالله بن زیاد و حجاج می‌گوید که نمی‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: اهل کوفه یا همان طور که در انقلاب و جنگ شهادت و اسارت رزمندگان نشان دادند که نخواهیم گذاشت علی (ع) تنها بماند شهدا در وصیت‌نامه‌شان به ما می‌گویند که چه باید کرد تا عزت یابیم و نصرت الهی شامل حال ما شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: راستی ما از موسی انقلاب چقدر باید معجزه ببینیم تا گوش فرمان او باشیم؟ آری باید توبه کرد و از روی اضطراب به سراغ آقایمان و مولایمان و اماممان حضرت ولی‌عصر(عج) برویم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد:‌ وقتی تمام دنیا از شرق و غرب ما را در محاصره قرار دادند ما را به پیروزی و عزت رساندند، آری فقط یک راه داریم و آنچنان که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد آن هم پشتیبان عملی باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: آقای رئیس جمهور امروز که با شما سخن می‌گویم یکی از حساس‌ترین برهه‌های انقلاب اسلامی و حساس ترین مقطع زندگی شما است، انتخاب بین بقا در تاریخ انقلاب یا فراموشی ابدی است. ایستادگی در مکتب امام(ره) و پاسداشت خون امام راحل  و شهدا یا وادادگی و یأس و ناامیدی است.

وی گفت: حمایت قاطع رهبر انقلاب از شما و واگذاری اختیارات فوق العاده و بی نظیر در طی 40 سال اخیر به خصوص در دوره ریاست جمهوری شما نشانه این است که می‌خواهند که شما و جامعه اسلامی را در مسیر رشد، شکوفایی و نمو اندیشه‌های متعالی حق طلبانه و ظلم ستیزانه مکتب امام (ره) و اصلاح امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قرار گیرید قدر این فرصت را بدانید و درست استفاده کنید.

نماینده مردم مشهد و کلات خطاب به روحانی قدر این فرصت را بدانید و درست انتخاب کنید و این موضوع نیازمند تغییر در رویکرد، روش، منش و تغییر تیم همکار است، نیازمند به فکری مکتبی، مردمی و مدیریت جهادی و شبانه‌روزی بر اساس منطق دینی، انقلابی و عقلانی است، یارانی مجاهد، پاکدست، انقلابی، جوان و پرتحرک می‌خواهد، انتخابی کنید که هم رضای خدا حق تعالی، رضای حضرت ولی عصر و رضایت مردم بر آن تعلق گیرد و هم نامتان به پهنای تاریخ ایران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار