چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام صلح و دوستی به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کاراته جام صلح و دوستی به میزبانی ارومیه از ۲۶ تا ۲۸ مرداد ماه در مجموعه ورزشی ۶۰۰۰ نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

عبدالله چمن گلی افزود: این رقابت ها با حضور  5 کشور برتر کاراته جهان و بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن 6 هزار نفری ارومیه برگزار می شود .

وی تصریح کرد: در این مسابقات بیش از ۸۰۰ ورزشکار، داور، کادر فنی و مسئول و همراه از ایران و حدود ۱۵ کشور جهان ازقاره های مختلف حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این مسابقات در ۳ رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که در مجموع با احتساب ۵ وزن کومیته در هر ۳ رده سنی، کاتای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و تیمی کومیته در مجموع ۱۹ رده مسابقه برگزار خواهد شد.

چمن گلی ادامه داد: تیم های فرانسه، ایران، ترکیه و آذربایجان که ۴ تیم از ۵ کشور برتر کاراته جهان به شمار می روند با تیم های اصلی خود و دو تیم کامل از آذربایجان غربی در مسابقات حضور خواهند یافت که مسابقات صلح و دوستی برای پنجمین دوره متوالی است که در شهر ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

مسابقات کاراته جام صلح و دوستی 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.